Per evità a scadenza di uestintore, hè necessariu verificà regularmente a durata di vita di l'estintore. Hè più apprupriatu di verificà a durata di vita di l'estintore una volta ogni dui anni. In circustanze nurmali, l'estintori scaduti ùn ponu micca esse ghjittati direttamente in u bidone di a spazzatura, duvemu dà l'estintori scaduti à u fabricatore di estintori, à i magazzini di vendita o à e cumpagnie specializate in u riciclaggio di estintori, per evità i risichi per a sicurezza causati da l'estintori scaduti.
Sè l'agente estinguente internu hè scadutu, pudete andà in a zona di u focu designata o in u magazinu di u rivenditore per rimpiazzallu; Sè l'imballu hè dannighjatu, hè prubabile ch'ellu sia rottamatu. In questu mumentu, ùn move micca a so pusizione casualmente. Pudete cuntattà a parte di pruduzzione per un sollievu di pressione è u riciclaggio porta à porta.
Sè l'estintore ùn hà micca righjuntu u standard di rottame, pò esse purtatu à un'unità di manutenzione prufessiunale per a manutenzione. Dopu chì a prova di qualità hè stata determinata cum'è qualificata, l'estintore pò esse ricaricatu è adupratu di novu.
Pudemu ancu dà l'estintori scaduti à u cunsigliu di quartieru, chì i manderà à l'uffiziu di sicurezza in ogni strada, è dopu seranu ricuperti da a cumpagnia di l'attrezzatura di u focu. A cumpagnia di l'attrezzatura di u focu perforerà l'estintori scaduti è li rottamerà.
Data di publicazione: 20 di ghjugnu 2022