Divisore d'acqua à 2 vie


Dettagli di u produttu

FAQ

Etichette di u produttu

Descrizzione:

I divisori d'acqua per u focu sò usati per distribuisce u mediu estinguente da una linea di alimentazione annantu à parechje linee di maniche, o in casi speciali per raccoglielu in a direzione inversa. Ogni linea di maniche pò esse chjusa individualmente per mezu di una valvula di arrestu. A culata divisoria hè un pruduttu pupulare in u mercatu di a prutezzione contru l'incendii è di a distribuzione di l'acqua, usata cumunemente per dividisce una lunghezza di maniche per furnisce à u manipulatore duie o trè uscite.

I pantaloni divisori resistenti è leggeri sò custruiti in aluminiu di alta qualità cù adattatori di tubi custruiti per un usu robustu.
A culatta divisoria si apre è si chjude per mezu di una valvula positiva per evità l'inceppamenti.
Volantini giratori per un'azione rapida, è assicuranu chì ùn ci sia micca colpi d'ariete.

 

Altre cunnessione sò dispunibili cum'è BS336, Storz, Russu, Francese, ecc.

Descrizzione:

Materiale Ottone Spedizione Portu FOB: Ningbo / Shanghai Principali mercati d'esportazione Asia Meridionale Orientale,Mediu Oriente,Africa,Europa.
Pnumeru di pruduttu WOG07-054-00 Inlet 2,5" Presa 2*2"
  3" 2*2,5"
     
Dimensione di l'imballu 36 * 36 * 20 cm NO 5,8 kg GW 6,3 kg
Passi di trasfurmazione Disegnu-Fusione di stampi-Macchina CNC-Assemblaggio-Prova-Ispezione di qualità-Imballaggio

Descrizzione:

3
2
1
5
4

à propositu di a nostra sucietà:

hh1

Yuyao World Fire Fighting Equipment Factory hè un cuncepimentu prufessiunale, un fabricatore di sviluppu è un esportatore di valvole in bronzu è ottone, flange, ferramenta per raccordi di tubi, pezzi di plastica è cusì. Semu situati in a contea di Yuyao in Zhejiang, vicinu à Shanghai, Hangzhou, Ningbo, ci sò ambienti eleganti è trasporti convenienti. Pudemu furnisce valvole estinguenti, idranti, ugelli di spruzzatura, accoppiamenti, valvole à saracinesca, valvole di ritegnu è valvole à sfera.


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu